۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۳
کد خبر: 822414

مهاجم تیم ملی این روزها مشغول تمرینات فیزیوتراپی است تا درزمان تعیین شده به ترکیب هال سیتی بازگردد. او که جام جهانی را از دست داده، درباره این ناکامی حرف‌های تازه‌ای می‌زند.

صیادمنش: برای بازگشت خطر نمی‌کنم

روزهای سخت مصدومیت چگونه می‌گذرد؟
دلم با تیم ملی است و دوست دارم درجام جهانی بهترین نتایج را بگیرند. سخت است دوری از تیمی که برایش زحمت کشیدم. خودم را آماده کرده بودم درجام جهانی حضوریابم. می‌خواستم یکی از بازیکنان تیم ملی مقابل انگلیس باشم، اما مصدوم شدم.

ممکن نبود مصدومیت را به نوعی دراین ایام پشت سربگذاری و به تیم ملی ملحق شوی؟
حقیقت این است که می‌توانستم با برخی درمان‌ها خودم را به جام جهانی برسانم، اما عقلانی نبود به خاطر بازی درجام جهانی آینده فوتبالم را به خطربیندازم. زمان طبیعی من به میادین فوتبال ۶ ماه دیگر است و ترجیح می‌دهم این زمان سپری شود تا دوباره بتوانم دربهترین شرایط ممکن برای هال سیتی بازی کنم و دوباره به تیم ملی برسم.

چه اندازه شانس برای تیم ملی قائل هستی تا درجام جهانی به موفقیت برسد؟
نباید برخی واقعیت‌ها درباره قدرت تیم‌های فوتبال جهان را انکار کنیم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی است. آمریکا و ولز هم تیم‌های قابل احترامی هستند و بازیکنان بزرگی از این دو کشور درلیگ جزیره بازی می‌کنند. پیروزی مقابل این تیم‌ها ساده نیست. البته ما بازیکنان بسیار بزرگی داریم.

نظرت در مورد بازگشت کی روش چیست؟
ازجنبه فنی هم مشکلی درتیم ملی وجود ندارد؛ چون کارلوس کی‌روش بازگشته و می‌تواند ما را در موقعیت اطمینان بخشی حفظ کند. او می‌تواند اعتماد به نفس و روح پیروزی را درتیم ملی افزایش دهد.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.